RUMAH CINTA

Daisypath Anniversary tickers

~ DISCLAIMER ~

Please do note that this is a personal web-log. Views expressed here are of my personal views. Usage of any personal photos & posts are prohibited and are not allow to copy , paste , show & publish any photos & posts taken from this web-log anywhere without my consent & permission. If so I have the rights to render the person , group & in short anyone posting / publishing / showing / pasting / copying them liable to legal action or prosecution. Thank you.

Friday, December 25, 2009

I Managed To Squeeze My Time For A Movie With The Kids!

It was a hectic week for me but on Xmas Eve I managed to cilok some time for a movie. I was out to watch Alvin & The Chipmunks 2 with Kak Aida and 10 kids! Kak Farra , her daughter Adibah & maid joined us as well. The movie was very entertaining.........the songs were great & the harmony sung & remastered by the 'chipmunk machine' was pretty cool. I met Kak Siti earlier and took her son Afif with me to KLCC. Today the parking at KLCC was macam siol! Crazy pig full........Kak Aida dah book ticket dari semalam lagi through her contact , so nasib baik laa tak payah nak beratur panjang to buy the tickets. 1 row from one end to the other was ours!


Sweet little Tasha with our movie tickets , minus 4 tickets for Kak Farra & family.


Ni kerja Kak Aida.......masa tengok trailer dia snap sana....snap sini.....Hmmmm......banyak lagi movie nak kena bawak si Yna tengok.....Avatar belum tengok......next year ada Alice In Wonderland , Old Dogs , Tooth Fairy......HoHoHo! Bapak dia tak tahu dah ada movie list for next year dah......


Iqbal *in green* with his friends......I cuba ambil photo Kak Aida dari my seat.........golap.


We ate at Chili's after the movie......hmmm.....kena laa membatak tunggu sebab tempat ni tak boleh buat reservation. Tu yang paling-paling palat sekali about Chili's.


All the kids except for Yna & Afif came with Kak Aida..........imagine......betapa riuhnya van Kak Aida.....hehehe!


I mms-kan photo ni kat Kak Siti......yang ketika itu sudah berehat di rumah.....huhuhu! I later sent Afif home & lepak kejap kat rumah Kak Siti......borak-borak dengan hubby dia , Abang Halim........lama tak jumpa. We left Kak Siti's house together.......I nak kena ambil Adik Mok kat rumah my parents. Kak Siti pulak nak pergi jumpa adik dia , Bard kat studio. Bard nak tolong consult on ID matter sikit. Semalam I dah bawak my brother Ramos pergi tengok studio.......Ramos volunteered to do the paint job with his friends for free.....TQ TQ TQ......kata Ramos , kawan dia nak buatkan few big stickers for the studio as well........Alhamdulillah.

Hari ni I pergi tengok movie ni,,,,,,,I tak kasi tahu MP. I told him that Yna & Afif ikut Tante Aida diaorang pergi tengok wayang *tu pun MP dah marah I sebab lepaskan Yna ikut Aida sedangkan Yna should be with me* Kalau MP tahu yang I mengular sekejap with the kids instead of being at the studio or out doing my work with Siti.........sure kena khutbah panjang oooooo........syyyyyyyhhh.......don't tell him aaaa.........*please please please , kamu jangan nakal.....* hahaha!


Arrrrggggghhhhh..........I had BBQ Ribs earlier and now.........the moment of truth! Chili's Molten Chocolate Cake......it is to die for. Seriously. We ordered 3 cakes! Memang sedap nak mampus! Kalau tak kerana benda alah ni.........Chili's will be out of my list sebab kekwat sangat on the RSVP matter. Tak boleh buat reservations konon,,,,,,nak mati pun boleh booking lot tanah kubur.......


Hehehe.........1,2......serangggggggggggg!


The girls @ Chili's.........

A note for me : Hari ni sampai rumah pun dah gelap jugak......so , you tahu laah what to expect from MP , kan.......imagine kalau I cakap yang I pergi tengok movie kejap , lepak-lepak & makan-makan kat rumah Siti kejap......wohooooooo........you don't wanna go there peeps......I , don't wanna go there.........lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

2 comments:

  1. kaaaannnn...chili's memang kerek sbb takleh reserve

    die buat kite beratur mcm hape je.nasib ade kek yang sedap uhuk

    ReplyDelete
  2. d.a.m.i.q.u.l.a........hmmmm tu laa....nasib baik ada kek coklat gunung molten yang sedap sedap itew.....huhuhu!

    ReplyDelete