RUMAH CINTA

Daisypath Anniversary tickers

~ DISCLAIMER ~

Please do note that this is a personal web-log. Views expressed here are of my personal views. Usage of any personal photos & posts are prohibited and are not allow to copy , paste , show & publish any photos & posts taken from this web-log anywhere without my consent & permission. If so I have the rights to render the person , group & in short anyone posting / publishing / showing / pasting / copying them liable to legal action or prosecution. Thank you.

Monday, November 30, 2009

More Gift Shopping.....Hehehe!

Hehehe.........this was last Wednesday , penuh kereta lagi.......more shopping for Yna's birthday. Semalam dah pack - pack kan apa yang boleh,,,,,,today bought some snacks for the party packs.


Ni kena settle cepat-cepat , tak nak MP nampak. Sure dia mengomel kalau dia nampak I beli barang macam nak bukak kedai runcit ni....hehehe!


Some sweet stuffs - chocolates , marshmallows , swirl candies , sweets & lots of lollipops for everyone to suck on.....hehehe! I love lollipops!


gifts gifts gifts for games & the kids.


OK , semua dah siap.



Some Eidul Adha cookies for friends. Earlier today I dropped by APSH to send these cookies to all 3 of Dr. A's staff - Kak Ram , Kak Murni & Yanie. Memang dah janji nak jamah-kan diaorang biskut raya sikit for Raya Haji. I jamah-kan biskut suji - tart nenas & kuih bangkit.


Hmmm.......of course laa I gave my Dr. A some raya cookies as well. , dah pergi clinic dia laa pulak kan....hehehe! Jamah-kan sikit. Even though raya haji 1 hari je but still raya jugak. Last year I tak dapat kasi coz kalau tak silap I lagi 2 hari nak raya haji , incident tanah runtuh kat Bukit Antarabangsa. So tahun ni , I took the opportunity to send some cookies to Dr. A & his staff :-) I like this tiny cookie jar so much but I can only put in 8 cookies in it......nama pun nak jamah-kan je..........


Ni balang biskut for Raya Haji untuk kat rumah......very the colourful aaaa & tiny too.......alah nak letak 3 macam biskut je. Hahhhhhh.......lega , done part of my duty for Eidul Adha.



Tadi masa balik I tapau some lunch. Syok-nye makan nasi hari ni..........dapat makan ulam petai & sambal tempoyak! A cool mug of Teh O Ais Limau! Heaven.......nasib baik I tak de mak mertua.....if not dia lalu belakang pun I sik perasan......nyaman gilak makan petai cam tok.....

No comments:

Post a Comment